Sambata 18 iunie doar pietonii au avut acces pe pod urmand ca duminica 19 iunie sa fie deschis participantilor la trafic.
La data respectiva pietonii au "savurat" fiecare particica a podului ,admirand totodata mica expozitie de tramvaie noi si vechi plus galeria foto ce reprezenta evolutia constuctiei pasajului.
Pasajul privit din Bd.Titulescu |
Au fost aduse doua modele de tramvai ce vor traversa podul plus alte doua modele vechi reconditionate din anul 1927 si 1956.
Pasajul Basarab are o lungime de 1,9 km si face legatura intre partea de Nord si Vest a orasului Bucuresti.
Iesirea spre Titulescu |
Panoutile anti zgomot |
Intrarea de pe Calea Grivitei |
Linia de tramvai |
Prima hobana a podului cu iluminatul arhitectural |
Satatia de tramvai |
Peronul statei |
Noul tramvai Bucur LF |
Tramvaiul de tip V56 |
Interiorul tramvaiului de tip V56 din 1956(productie romaneasca) |
Tramvai de tip V09 din 1927 (productie frantuzeasca) |
Statia de tramvai cu noul tip de tramvai - Bucur LF |
Fotografiile cu evolutia lucrarilor |
|
|
|
|
Pilonii principali ai podului hobanat |
Cupola statiei de tramvai |
Pilonii impodobiti cu drapelul national |
Indicatoare |
Linia de tramvai |
Palatul Parlamentului Vazut de pe Pasaj |
Cupola Politehnicii |
Podup peste Dambovita |
Iesirea pe Soseaua Cotroceni |
Podul peste Dambovita |
Iluminatul arhitectural al podului peste Dimbovita |
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu