Sambata 18 iunie doar pietonii au avut acces pe pod urmand ca duminica 19 iunie sa fie deschis participantilor la trafic.
La data respectiva pietonii au "savurat" fiecare particica a podului ,admirand totodata mica expozitie de tramvaie noi si vechi plus galeria foto ce reprezenta evolutia constuctiei pasajului.
![]() |
| Pasajul privit din Bd.Titulescu |
Au fost aduse doua modele de tramvai ce vor traversa podul plus alte doua modele vechi reconditionate din anul 1927 si 1956.
Pasajul Basarab are o lungime de 1,9 km si face legatura intre partea de Nord si Vest a orasului Bucuresti.
![]() |
| Iesirea spre Titulescu |
![]() |
| Panoutile anti zgomot |
![]() |
| Intrarea de pe Calea Grivitei |
![]() |
| Linia de tramvai |
![]() |
| Prima hobana a podului cu iluminatul arhitectural |
![]() |
| Satatia de tramvai |
![]() |
| Peronul statei |
![]() |
| Noul tramvai Bucur LF |
![]() |
| Tramvaiul de tip V56 |
![]() |
| Interiorul tramvaiului de tip V56 din 1956(productie romaneasca) |
![]() |
| Tramvai de tip V09 din 1927 (productie frantuzeasca) |
![]() |
| Statia de tramvai cu noul tip de tramvai - Bucur LF |
![]() |
| Fotografiile cu evolutia lucrarilor |
![]() | |
|
![]() | |
|
![]() | |
|
![]() | |
|
![]() |
| Pilonii principali ai podului hobanat |
![]() |
| Cupola statiei de tramvai |
![]() |
| Pilonii impodobiti cu drapelul national |
![]() |
| Indicatoare |
![]() |
| Linia de tramvai |
![]() |
| Palatul Parlamentului Vazut de pe Pasaj |
![]() |
| Cupola Politehnicii |
![]() |
| Podup peste Dambovita |
![]() |
| Iesirea pe Soseaua Cotroceni |
![]() |
| Podul peste Dambovita |
![]() |
| Iluminatul arhitectural al podului peste Dimbovita |






































Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu