duminică, 19 iunie 2011

Pasajul Basarab in ziua deschiderii

 In data de 18 iunie 2011 a avut loc inaugurarea "Pasajului Basarab" dupa o lunga si anevoioasa dezbatere politica.
 Sambata 18 iunie doar pietonii au avut acces pe pod urmand ca duminica 19 iunie sa fie deschis participantilor la trafic. 
 La data respectiva pietonii au "savurat" fiecare particica a podului ,admirand totodata mica expozitie de tramvaie noi si vechi plus galeria foto ce reprezenta evolutia constuctiei pasajului.
Pasajul privit din Bd.Titulescu




Au fost aduse doua modele de tramvai ce vor traversa podul plus alte doua modele vechi reconditionate din anul 1927 si 1956.
Pasajul Basarab are o lungime de 1,9 km si face legatura intre partea de Nord si Vest a orasului Bucuresti.







Iesirea spre Titulescu


Panoutile anti zgomot 


Intrarea de pe Calea Grivitei

Linia de tramvai 

Prima hobana a podului cu iluminatul arhitectural

Satatia de tramvai


Peronul statei

Noul tramvai Bucur LF

Tramvaiul de tip V56

Interiorul tramvaiului de tip V56 din 1956(productie romaneasca)

Tramvai de tip V09 din 1927 (productie frantuzeasca)
Statia de tramvai cu noul tip de tramvai - Bucur LF
Fotografiile cu evolutia lucrarilor
Fotografiile cu evolutia lucrarilor
Fotografiile cu evolutia lucrarilor
Fotografiile cu evolutia lucrarilor
Fotografiile cu evolutia lucrarilor
Pilonii principali ai podului hobanat

Cupola statiei de tramvai

Pilonii impodobiti cu drapelul national

Indicatoare

Linia de tramvai







Palatul Parlamentului Vazut de pe Pasaj

Cupola Politehnicii 

Podup peste Dambovita


Iesirea pe Soseaua Cotroceni

Podul peste Dambovita

Iluminatul arhitectural al podului peste Dimbovita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...